مَه وب

وبلاگ طراحی و کدنویسی و برنامه نویسی وب php,css,html,js - مه وب

مَه وب

وبلاگ طراحی و کدنویسی و برنامه نویسی وب php,css,html,js - مه وب

محمدمهدی یوسفی هستم طراح و توسعه دهنده وب.
در این وبلاگ روزنوشت های شخصی و نمونه کار ها و برخی مطالب مرتبط قرارمیگیرد.

دریافت فونت فارسی شبنم

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۲۱ ب.ظ

سلام فونت فارسی شبنم یکی از فونت های زیبای ایرانی هست که در طراحی قالب هام چندبار ازش استفاده کردم .فونت شبنم یک فونت شکیل و زیباست و در عین حال رایگانه که یک مقدار شباهت به فونت بی یکان داره اما خیلی با ظرافت تر و زیباتره که میتونه جایگزین خیلی خوبی برای فونت بی یکان باشه . هم در کارهای طراحی وب و هم در دیگر کارها میشه از این فونت استفاده کرد. که لینک صفحه رسمی این فونت رو براتون در اینتهای پست قرار دادم تا هرکس تمایل داشت بتونه اخرین نسخه این فونت رو از صفحه خودش دریافت کنه و استفاده کنه.

ورود به صفحه رسمی این فونت

نظرات  (۱۰)

فونت بسیار عالی و درجه یک
پاسخ:
بله خیلی فونت خوبیه
اصلا از این فونت خوشم نمیاد 

پاسخ:
بالاخره هرکس یک سلیقه ای داره
چجوری میتونم از این فونت استفاده کنم ؟
پاسخ:
به صفحه رسمی فونت وارد شید و اونو دانلود و نصب کنید.
چرا نمونه کار هاتون همش برای وبلاگدهیه ؟
پاسخ:
در موضوعات دیگه هم نمونه کار داریم یکی شو قراردادیم اگرشد در اسراع وقت بازم قرارمیدیم
فونت وزیر از نظر من از همه سر تره
پاسخ:
بله فونت وزیر هم فونت زیبایی هست. البته بستگی به طرحی که میزنیم و جای استفاده هم داره و هرکدوم در جای خودش زیبایی خودشو داره
صابر راستی کردار کارش درسته خدایی:)
بهش تبریک میگم:)
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
من فونت ساحل رو دوست دارم
پاسخ:
بله اونم زیباست کلا خانواده ی این فونت همگی زیبان
  • گرافیست ارشد
  • بسیار عالی ، ممنون
    این فونت به تازگی منتشر شده ؟؟
    پاسخ:
    سلام خیر
    کلا کار صابر راستی کردار درسته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">