مَه وب

وبلاگ طراحی و کدنویسی و برنامه نویسی وب php,css,html,js - مه وب

مَه وب

وبلاگ طراحی و کدنویسی و برنامه نویسی وب php,css,html,js - مه وب

محمدمهدی یوسفی هستم طراح و توسعه دهنده وب.
در این وبلاگ روزنوشت های شخصی و نمونه کار ها و برخی مطالب مرتبط قرارمیگیرد.

کدنویسی قالب سایت لرد پاپ اپ

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۴ ب.ظ

برای مشاهده نسخه کامل قالب باید روی آن کلیک نمایید

این قالب هم یکی از نمونه های کدنویسی قالب توسط من هست که توسط یکی از دوستانم بنام مصطفی طراحی شده و کد نویسی اون بر عهده بنده بوده . گرچه لینک من و ایشون از فوتر حذف شده(که البته فکر میکنم حذف لینک به این دلیل بوده که هم سایت من و هم سایت طراح قالب از دسترس خارج شده بوده) ولی درکل این قالب یکی از تجربه های جدید من بود چون تا قبل از اون من قالب هارو خودم طراحی و کدنویسی میکردم اما در این قالب فقط کدنویسی برعهده من بود.کدنویسی این قالب هم حدود یک سال و نیم پیش انجام شده.

در کدنویسی این قالب برای یک بخش کوچکش بدلیل کمبود وقت از یکی از دوستانم هم کمک گرفتم.برای زیبایی بیشتر و شکیل شدن بیشتر این قالب با استفاده از کتابخانه animate.css انیمیشن هایی رو روی عناصر اصلی صفحه ایجاد نمودم که موقع اسکرول کردن و یا باز کردن صفحه نمایش داده میشوند.

لوگوی سایت هم با همین شیوه یک حالت تپش قلب بهش داده شده.



برای ثبت سفارش قالب میتونید بامن در تماس باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">