مَه وب

وبلاگ طراحی و کدنویسی و برنامه نویسی وب php,css,html,js - مه وب

مَه وب

وبلاگ طراحی و کدنویسی و برنامه نویسی وب php,css,html,js - مه وب

محمدمهدی یوسفی هستم طراح و توسعه دهنده وب.
در این وبلاگ روزنوشت های شخصی و نمونه کار ها و برخی مطالب مرتبط قرارمیگیرد.

طراحی قالب سیستم وبلاگدهی قلم فارسی

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۱۱ ب.ظ

برای نمایش کامل تصویر باید روی ان کلیک کنید

این قالب هم یکی از نمونه کارهای بنده هست که طراحی و کدنویسی اون بر عهده بنده بوده و به سفارش گروه رایان دیتا برای سایت وبلاگدهی penfa طراحی شده بود البته اولش قرار نبود برای ایشون باشه و برای خودم طراحی کرده بودم اما بعد در اختیار ایشون قرارگرفت . این قالب حدودا یک سال پیش بصورت ریسپانسیو طراحی شده و بر روی سایت قلم فارسی قرار گرفت. در این قالب از فونت ایکون استفاده نکردم اما با این حال بازم زیبایی و سبک بودن لازم رو دارا بود. 

همکاری با اقای کاشی(مدیر گروه سایت های رایان دیتا) هم یکی از تجربه های خوب همکاری بود و من با ایشون همکاری های زیادی داشتم.

بزودی نمونه کارهای بیشتری در سایت قرار میگیره


برای سفارش قالب میتونید بامن در تماس باشید.

نظرات  (۳)

  • گرافیست ارشد
  • بسیار عالی استاد ...
    می تونم بیام تلگرام و چند تا سوال ازتون بپرسم ؟؟
    پاسخ:
    سلام بله درخدمتم
  • گرافیست ارشد
  • سپاس فراوان .
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • امیررضا کامیار
  • آدرس این وبلاگدهی رو میدید؟
    پاسخ:
    جمع شده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">